sunnuntai 1. syyskuuta 2013

The sound of the sea

Så, nu har då bloggvärlden uppslukat även mej. Orsaken är dock främst att jag på tisdag ska ge mej ut i vida världen. Målet är Wollongong, Australien, som trots namnet alltså inte är en liten aboriginby mitt i bushen utan en av Astraliens största städer med ca 400 000 invånare. Jag ska alltså göra en Discipleship Training School med YWAM, du kan kolla här om du vill veta mer. Ordet "Wollongong" lär annars vara aboriginspråk och betyda ljudet av hav.

Före skolan börjar ska jag spendera några dagar i Sydney hos Oscar, hinna catcha up med en efterlängtad broder som stack iväg för redan över en månad sedan och dessutom försöka sova av mej den värsta jetlagen. Men det är länge till tisdag. Många kläder att tvätta, väskor att packa och sista avsked att ta. Jag hör nog av mej här på bloggen då jag väl har kommit iväg!

Hursomhaver, hoppas du vill följa med mej på mitt äventyr!


I think I could live with that...

5 kommenttia:

  1. Aaah, du skriver jätte smoothly, gårr skönt ti läsa!!! <3 o ja hör din röst då ja läser haha! terveisin en läsare from the United Kingdom ;)

    VastaaPoista
  2. Nåmen tack ska du ha Linda<3 haha ganska nice! herrlit me kommentteja :D

    VastaaPoista
  3. Yeej! Jag kommer att bli en av dina aktivaste stalkers! :D Bless!

    VastaaPoista
  4. Ihanaa reissua! Enkeleitä ja siunausta matkaan <3 t. Taru +muut

    VastaaPoista
  5. Kiva Sandra att höra att nån läser! :D Ja kiitoksia Taru! Siunausta teille kaikille <3

    VastaaPoista

Kiiostack! :)